CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Μη με ξυπνάς απ΄ τις έξι...

Μια σελίδα στην οποία έχω γίνει θαυμάστρια στο facebook είναι η "i hate morning".

H φράση αυτή εντυπώνει απόλυτα μια πτυχή του χαρακτήρα μου, την απέχθεια στο πρωϊνό ξύπνημα. Δυστυχώς η δουλειά που κάνω με αναγκάζει να ξυπνάω αρκετές φορές την εβδομάδα από τα άγρια χαράματα (απ΄τις έξι) για να είμαι 7 το πρωί στο νοσοκομείο, με τα χίλια ζόρια. Άραγε θα μπορέσω ποτέ να το συνηθίσω; ¨Όταν όμως έχω ρεπό ή απογευματινή βάρδια... του δίνω και καταλαβαίνει!!!!

5 πέταλα έπεσαν:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γεια σου Ράνια:))
Σε ευχαριστούμε για την επίσκεψή σου στο blog μας, σε περιμένουμε να σε κερνάμε πάντα από καρδιάς!!
Στο facebook εγώ γράφτηκα στο "Μην με ξυπνάς απ τις έξι, δεν είναι καθόλου ... σέξυ!!"
Δεν συνηθίζεται το πρωινό ξύπνημα με τίποταααα!!!
Καλή και όμορφη βδομάδα να έχεις:))

evi είπε...

μπα πίστεψέ με δε συνηθίζεται. πάντα θέλεις κι άλλο ύπνο και χώνεσαι πιο μέσα στα παπλώματα. όλοι έχουμε τον 'χουζούρη' μέσα μας. θυμάστε στα στρουμφάκια; εμπρός να σπάσουμε τα ξυπνητήρια!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟ.ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΣΟΥ.

Unknown είπε...

ΡΆΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 11.00 ΞΥΠΝΑΜΕ.....
μμμμ.....γεία
πολύ καλό νάσαι καλά......

Ράνια είπε...

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα σχόλια σας αλλά δεν νομίζω να το συνηθίσω ποτέ μα ποτέ όμως αυτό το πρωινό ξύπνημα!!!!Να'στε καλά!!!!