CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Τρίτη και 13

Δεν ξέρω μήπως φταίει η μέρα ή μήπως είναι της φαντασίας μου; Δυσιδαιμονίες ή η κακιά ώρα; Το πρώι ξύπνησα απο τις 8 και τέταρτο λόγω του περίφημου σεισμού των 5,3 ρίχτερ, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πέρασε απαρατήρητος και η μέρα συνεχίστηκε κάπως έτσι με γκρίνια και νεύρα!Η καλή ημέρα απο το πρωί φαίνεται δεν λένε ε! κάπως έτσι έγινε και με εμένα αλλά επειδή είμαστε αισιόδοξοι άνθρωποι και βλέπουμε θετικά τα πράγματα έστω και αν όλα πάνε κατα διαόλου σας παραθέτω το παρακάτω βιντεάκι!!!τι λέτε θα αλλάξει η διάθεση;πιστεύω πως ναι!!!Δείτε το λοιπόν και τραγουδίστε!!!!

9 πέταλα έπεσαν:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

EΤΣΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ.ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΤΡΑΒΑ.ΜΗΝ ΠΤΟΕΙΣΑΙ.ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Think possitive!!
To βιντεάκι υπέροχο:))
Kαλό βράδυ!

evi είπε...

χα χα !ωραιο βιντεο και αγαπημενο τραγουδι. σιγουρα ο σεισμος ειναι ιδιαιτερα ασχημη κατασταση και μεις εδω την εχουμε βιωσει πολλες φορες. αναστατωνεσαι πολυ. ε ειναι αυτες οι μερες που λες αντε να φυγουν και να μην ξαναρθουν. σημερα ομως ειναι μια καινουρια μερα. και για να ειμαι και στο πνευμα του blog σου , think pink!!!

Αννα είπε...

Εμενα ο σεισμος με πρόλαβε στο σχολειο την ωρα της προσευχης...Δεν ειχα καν προσεξει οτι ηταν Τριτη και 13...
Φιλακια

γυάλινο δάκρυ είπε...

Mα κι αυτός ο σεισμός ώρα που βρήκε να γίνει.. Στα άγρια χαράματα (σε καταλαβαίνω, κι εγώ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ/ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ/ΜΙΣΩ το πρωινό ξύπνημα!!) Δεν πιστεύω πάντως ότι έιχε κάποια σχέση το τρίτη 13. Σεισμοί γίνονται καθημερινά στον κόσμο και είμαστε πολύ σεισμογενής περιοχή εδώ.

Unknown είπε...

χαχαχα...ολα τα λεφτά....νάσαι καλά μουφτιαξες την μέρα......ε...ενα κουνηματάκι ηταν ο σεισμούλης....

Adam The Sinner είπε...

Ηταν να γίνει και έγινε.
Απλα ήταν Τρίτη και 13.
Για να σου έπεφτε το λαχείο αυτήν την ημερομηνία;

Να δώ τι βιντεάκι μετα θα μας έβαζες...

Δεν θα χρειαζόταν,θα είχε φτιαχτει ήδη η μέρα σου!!

Τι κι αν ήταν Τρίτη και 13 λοιπον...

:-))

Καλό βράδυ!!

Sophia Kollia είπε...

Αύριο είανι πάντα μια νέα μέρα! Και νέα καλύτερη διάθεση.
καλημέρα

eirini είπε...

Ράνια μου καλή, καλησπέρα! Ελπίζω να πέρασε η αναστάτωση από τον σεισμό! Εμένα ο άνδρας μου έχει φοβία με τους σεισμούς!!! Τρέμει μιλάμε... όποτε γίνεται σεισμός αναγκάζομαι να του δίνω ηρεμιστικό για να συνέλθει! Πάντως είναι πολύ ψυχρό πράγμα!
Τα φιλιά μου στην πανέμορφη Κρήτη!!!